Intrebari frecvente
Suntem aici pentru a te ghida la fiecare pas. Poți găsi răspunsuri la întrebările frecvente sau poți accesa Centrul nostru de Ajutor. Ne poți contacta oricând dacă ai întrebări!
Cum îmi accesez contul?
Pentru a-ți accesa contul, dă clic pe Autentificare (Sign In) în colțul din dreapta sus al paginii și introdu adresa ta de e-mail. Poți solicita trimiterea unui link de autentificare pe e-mail pentru a te conecta fără a folosi parola sau poți introduce parola direct fără a solicita linkul.
Cum îmi resetez parola?
Pe pagina de Autentificare, dă clic pe Autentifică-te cu parolă (Sign in with password), apoi apasă pe Setează parolă nouă (set new password), introdu adresa de e-mail asociată contului tău și apasă pe Trimite instrucțiuni (Send Instructions). Vei primi în scurt timp un e-mail cu instrucțiuni. În acel e-mail, apasă pe Resetează parola (Reset Password) și vei fi direcționat să alegi o parolă nouă, după care vei fi redirecționat către pagina catalogului. Dacă ai dificultăți în a-ți aminti parola, poți folosi opțiunea noastră de Autentificare fără parolă solicitând un link de autentificare pe pagina de logare.
Cum accesez catalogul?
După ce te-ai autentificat în cont, accesează secțiunea Catalog (sau denumirea echivalentă) din meniul de sus pentru a vedea toate videoclipurile noastre.
Pot descărca videoclipuri pentru a le salva pe dispozitivul meu?
Conținutul nostru este disponibil doar pentru streaming și nu poate fi descărcat direct pe dispozitiv. Totuși, poți accesa oricând materialele prin autentificarea în cont. Dacă folosești aplicația mobilă, poți salva videoclipuri pentru redare offline, ceea ce îți permite să le urmărești fără conexiune la internet.
De ce am probleme de încărcare sau redare a videoclipurilor?
Problemele de redare sau buffering sunt de obicei cauzate de conexiunea la internet. Recomandăm o viteză minimă de 25 Mbps pentru streaming fluent. Poți încerca și să reîmprospătezi pagina, să folosești un alt browser sau să ștergi memoria cache.
Pot crea mai multe conturi cu aceeași adresă de e-mail?
Nu, fiecare adresă de e-mail poate fi asociată cu un singur cont. Dacă crezi că ai deja un cont și nu îți amintești datele de autentificare, folosește linkul Ai uitat parola? (Forgot Password).
Cum îmi pot întrerupe sau anula abonamentul recurent?
Pentru a-ți gestiona abonamentul, autentifică-te în cont și dă clic pe Profilul tău din colțul din dreapta sus. Apoi selectează Achiziții (Purchases). Acolo poți alege să îți întrerupi sau să îți anulezi abonamentul apăsând pe Încheie Abonamentul (End Membership).
Cum îmi schimb planul de membru sau îmi actualizez datele de plată?
Pentru a-ți modifica planul de membru sau pentru a-ți actualiza informațiile de facturare, autentifică-te în cont, mergi la Profil (Profile) în colțul din dreapta sus și selectează Achiziții (Purchases).
Pentru a schimba planul de abonament, apasă pe Gestionează Planul (Manage Plan) din secțiunea Membership și urmează pașii pentru a alege o altă opțiune.
Pentru a actualiza informațiile de plată, dă clic pe Schimbă metoda de plată (Change Payment Method) și introdu noile date.
De ce îmi este refuzată plata cu cardul?
Multe carduri de credit/debit au restricții pentru achiziții online. Dacă plata este refuzată, contactează banca sau emitentul cardului pentru a confirma că dorești să efectuezi această tranzacție. De asemenea, unele carduri nu acceptă plăți recurente, motiv pentru care pot fi refuzate.
Cum pot cumpăra un abonament cadou?
Pentru a cumpăra un abonament cadou, mergi în josul oricărei pagini de pe site și dă clic pe Cumpără un card cadou (Buy a Gift Card) din subsol. Va trebui să te autentifici sau să îți creezi un cont. Alege apoi abonamentul sau pachetul pe care dorești să îl oferi cadou, selectează durata și finalizează achiziția introducând datele de plată. După cumpărare, vei primi o pagină de confirmare și un e-mail cu codul cadou și un link de partajare pe care îl poți trimite destinatarului.
Cum folosesc un abonament cadou?
Pentru a valorifica un abonament cadou, folosește linkul primit de la expeditor. Dând clic pe link, acesta va aplica automat cadoul contului tău. Dacă nu ai deja un cont, ți se va cere să creezi unul.
Care este politica de rambursare?
Suntem dedicați să îți oferim o experiență satisfăcătoare. Dacă nu ești complet mulțumit, poți solicita o rambursare completă în termen de 30 de zile de la achiziție. Pentru a fi eligibil pentru rambursare, te rugăm să ai în vedere următoarele:
Cererile de rambursare trebuie făcute în termen de 30 de zile de la data tranzacției.
Solicitarea trebuie să includă numărul comenzii și motivul cererii.
Rambursările se vor procesa către metoda de plată originală folosită la achiziție.
Rambursările pot dura între 5-10 zile lucrătoare pentru a apărea în contul tău, în funcție de bancă sau emitentul cardului.
Serviciile sau produsele deja utilizate sau accesate pot să nu fie eligibile pentru rambursare completă.
Consultă Centrul nostru de Ajutor
Centrul nostru de Ajutor este o resursă valoroasă pentru a găsi răspunsuri la o varietate de întrebări. Fie că întâmpini o problemă tehnică sau ai nevoie de îndrumare pentru a naviga pe site-ul nostru, articolele noastre informative te vor ajuta pas cu pas.
Mai ai nevoie de ajutor?
Echipa noastră este gata să te asiste!
Pentru orice alte întrebări, inclusiv asistență tehnică, facturare sau probleme legate de aplicație, te rugăm să ne contactezi la: keepgiving@uscreen.support
Pentru alte solicitări, inclusiv întrebări legate de conținut și siguranță, te rugăm să ne contactezi la: suport@keepgivingyoga.ro